Мета дисципліни – ознайомлення з актуально-практичними та науково-прикладними основами PR- діяльності; сприяння розумінню студентами сутності соціально-комунікаційних технологій; вироблення практичних професійних навичок в галузі зв’язків з громадськістю; опанування студентами соціально-комунікаційних методик подолання кризи.
В результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
– основні види соціальних комунікацій;
– стандарти професії та вимоги до працівників в галузі соціальних комунікацій;
- методологічні та методичні засади організації PR-кампаній;
- методи формування бюджету PR-кампанії;
- методи оцінювання ефективності PR-кампанії
- особливості роботи з інформацією під час кризи;
- особливості та методики досягнення креативних рішень у конкретних напрямах та специфічних соціально-комунікативних технологіях.
вміти:
– відрізняти напрямки соціальних комунікацій;
– будувати інформаційні повідомлення, створювати інформаційні приводи;
– спілкуватися з різними аудиторіями;
– планувати та проводити заходи PR-комунікації;
– виконувати посадові функції спеціалістів, задіяних в PR-кампанії
– користуватися методологічним та методичним інструментарієм інших гуманітарних для реалізації конкретних завдань з використанням соціально-комунікаційних технологій;
– запобігати виникненню кризових ситуацій, долати кризи;
– вміти формувати та створювати власні PR-кампанії.
- Teacher: Марія Анатоліївна Зубарєва