Метою дисципліни «Менеджмент корпоративних комунікацій» є ознайомлення студентів з основними принципами та методами управління комунікаційною політикою організаційних систем. Здобувачі освіти вивчатимуть стратегії керування проектами, організацію комунікацій для заходів, особливості маркетингових (соціальних) комунікацій в організації. Дисципліна також спрямована на розвиток аналітичних та креативних навичок у магістрантів, які будуть корисні в подальшій кар'єрі у сфері глобального комунікаційного менеджменту.



Код та найменування спеціальності: 

  • C3 Міжнародні відносини. 

  • D3 Менеджмент

МОП: 

  • Глобальний комунікаційний менеджмент

Рівень вищої освіти: другий (магістерський)

Форма навчання: 

  • Денна

  • Заочна.