Цей курс включений до циклу вибіркових професійної підготовки для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Книжковий маркетинг – це сукупність стратегій і тактик, застосовуваних для просування та реклами книг з метою залучення читачів та збільшення їх продажів. Він є важливою частиною видавничого та книжкового бізнесу, допомагаючи авторам та видавцям досягти широкої аудиторії та підвищити впізнаваність їхніх книг. Відповідно, основна мета дисципліни - сформувати вміння роботи з інформаційно-комункаційними стратегіями та тактами у просування такого інформаційного продукту як книжне видання.
Код та найменування спеціальності:
291 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
ОПП:
Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський)
Форма навчання:
Денна
Заочна.
Вибіркова дисципліна загального циклу
- Викладач: Охріменко Ганна Валеріївна