Дисципліна «Цифровий маркетинг» спрямована на формування у студентів сукупності знань в області теорії й практики цифрового маркетингу; отримання ними умінь і навичок самостійної розробки стратегій цифрового маркетингу, обрання необхідних каналів та інструментів цифрової маркетингової комунікації, опановування необхідним навичками роботи з базами даних, програмами, що забезпечують роботу користувачів в комп’ютерних мережах, а також зі спеціалізованими інформаційними технологіями та системами у сфері цифрового маркетингу.
Код та найменування спеціальності:
061 Журналістика
ОПП:
Журналістика
Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський)
Форма навчання:
Денна
Заочна
- Викладач: Шуляка-Владика Людмила Володимирівна