Опанування основних понять і алгоритмів дисципліни «Маркетинговий менеджмент» надає можливість слухачам набути практичні навички з дослідження ринків і конкурентів, поведінки споживачів, що дають змогу зрозуміти характер та особливості здійснення підприємницької діяльності в інформаційну епоху. Це сприяє формуванню в майбутніх менеджерів вмінь творчого пошуку резервів щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, здатності до прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності ринкової діяльності підприємств та організацій, що є основою їх конкурентоспроможності на ринку праці.
Код та найменування спеціальності:
073 Менеджмент
ОПП:
Менеджмент продажів і логістика
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Форма навчання:
Денна
Код та найменування спеціальності:
073 Менеджмент
ОПП:
HR-менеджмент
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Форма навчання:
Денна
- Teacher: Людмила Василівна Козак