Унесення змін до Закону «Про освіту», а також затвердження Державного стандарту початкової освіти зумовило зміну векторів не лише в самому освітньому процесі початкової школи, а й трансформацію основних засад професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.
Процес
фахового становлення студентів спеціальності «Початкова освіта»
(майбутніх
учителів початкової школи) передбачає оволодіння відомостями про
методику
викладання української мови і літератури згідно з вимогами НУШ (Нової
української школи), зокрема на засадах урахування особистісних потреб
школярів
початкової школи, розвитку їхніх інтелектуальних, творчих здібностей;
формуючи
в них комунікативну, дослідницьку, культурну компетентності.
Навчальна дисципліна для студентів 2 курсу покликана поглибити знання здобувачів вищої освіти про особливості навчання української мови і літератури в початковій школі, надати теоретичні відомості про методику розвитку мовлення школярів (усного й писемного), методику навчання орфографії, пунктуації; методику проведення диктатів, переказів, систему оцінювання результатів навчальної діяльності; методику класного й позакласного читання, а також про систему методів і засобів навчання, що найефективніше сприяють засвоєнню відповідної інформації й формуванню запрограмованих компетентностей учнів початкових класів. У процесі засвоєння дисципліни майбутні педагоги матимуть змогу теоретичні відомості апробувати в практичній діяльності, виконуючи різнотипні завдання (виконання індивідуальних і групових завдань, моделювання уроків, аналізу тематичних відеоматеріалів тощо).
Код та найменування спеціальності:
013 Початкова освіта
Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський)
Форма навчання:
Денна
- Викладач: Руда Оксана Олександрівна
- Викладач: Столяр Зоя