Унесення змін до Закону «Про освіту», а також затвердження Державного стандарту початкової освіти зумовило зміну векторів не лише в самому освітньому процесі початкової школи, а й трансформацію  основних засад професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.

Процес фахового становлення студентів спеціальності «Початкова освіта» (майбутніх учителів початкової школи) передбачає оволодіння відомостями про методику викладання української мови і літератури згідно з вимогами НУШ (Нової української школи), зокрема на засадах урахування особистісних потреб школярів початкової школи, розвитку їхніх інтелектуальних, творчих здібностей; формуючи в них комунікативну, дослідницьку, культурну компетентності.

Навчальна дисципліна для студентів 2 курсу покликана поглибити знання здобувачів вищої освіти про особливості навчання української мови і літератури в початковій школі, надати теоретичні відомості про методику розвитку мовлення школярів (усного й писемного), методику навчання орфографії, пунктуації; методику проведення диктатів, переказів, систему оцінювання результатів навчальної діяльності; методику класного й позакласного читання, а  також про систему методів і засобів навчання, що найефективніше сприяють засвоєнню відповідної інформації й формуванню запрограмованих компетентностей учнів початкових класів. У процесі засвоєння дисципліни майбутні педагоги матимуть змогу теоретичні відомості апробувати в практичній діяльності, виконуючи різнотипні завдання (виконання індивідуальних і групових завдань, моделювання уроків, аналізу тематичних відеоматеріалів тощо).

Код та найменування спеціальності: 

  • 013 Початкова освіта

Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський)

Форма навчання: 

    • Денна