Мета навчальної дисципліни – сформувати у студентів фахові знання про сутність та природу реклами і зв’язків з громадськістю, їхню роль у суспільно-політичному процесі, виробити навички самостійного планування рекламних і PR-кампаній.
Завдання полягають в теоретичній та практичній підготовці студентів фаху з питань:
1. розуміння ними основних теорій і концепцій реклами і паблік рилейшнз;
2. природи, джерел формування, основних функцій, моделей, технологій, організації управління та критеріїв ефективності реклами і зв’язків з громадськістю;
3. володіння ними технологіями реклами, зв’язків з громадськістю, плануванням і проведенням рекламних і PR-кампаній;
4. розширення професійного кругозору, і тим самим підвищення їхньої соціальної і професійної компетентності;
5. розуміння ролі і значення комунікативних технологій в забезпеченні і реалізації інформаційної діяльності та ділової активності.
Код та найменування
спеціальності:
· 061 Журналістика
Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський)
Форма навчання:
o Денна
- Викладач: Іващук Михайло Миколайович
- Викладач: Костюченко Олексій Миколайович