Мета вивчення даної дисципліни полягає у освоєнні концептуальних знань про теоретичні основи та методологічні особливості основ патології як науки про загальні механізми хвороб і патологічних станів у різних хворих. Формування у студентів наукових знань про загальні закономірності та конкретні механізми виникнення, розвитку та результат патологічних процесів окремих хвороб, хворобливих станів, передумови їх виникнення, терапії та профілактики. Виробленні у студентів уміння проводити аналіз симптомів та синдромів захворювань людини; навчитися аналізувати результати лабораторних та функціональних досліджень.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен:
знати:
- основні
поняття загальної нозології та класифікації хвороб;
- особливості взаємодії органів та систем в залежності від змін ендогенного чи
екзогенного середовища та патологічних чинників;
- загальні закономірності розладів
функціональних систем, зміни морфологічної
будови та фізіологічних функцій при пошкодженнях та захворюваннях у
різних системах організму;
- етіологію,
патогенез, прояви та результати захворювань, що часто зустрічаються, загальні
принципи їх етіологічної та патогенетичної терапії;
- значення загальної патології для
розвитку фізичної реабілітації як галузі наукових знань, зв’язок з іншими
медико-біологічними та медичними дисциплінами.
вміти:
- користуватись
в практичній діяльності Міжнародним класифікатором хвороб (МКХ-10);
- проводити
оцінку даних («читати»)
клініко-лабораторних досліджень загального аналізу крові, сечі та
формулювати на їх основі висновки про відхилення від нормативних значень та
можливі причини розвитку патологічних процесів (хвороб);
- застосовувати
отримані знання при вивченні інших навчальних дисциплін та в майбутній роботі
за фахом;
- адекватно оцінювати функціональні
можливості здорової та хворої людини.
Код та найменування спеціальності:
- 229 Громадське здоров’я
Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський)
Форма навчання:
- Денна
- Заочна
- Викладач: Гущук Ігор Віталійович
- Викладач: Супрун Віктор Анатолійович