Мета вивчення курсу - формування умінь використання ефективних комунікативних стратегій та тактик їх реалізації у сучасній моделі бізнес комунікаціі, з метою підвищення конкурентно спроможності, а також умінь розуміти структуру та головні риси бізнес презентації, особливості невербальної поведінки, володіти техніками та методами психологічного впливу на цільову аудиторію.
- Розуміти особливості сучасної бізнес комунікаціі, її складових.
- Усвідомлювати глобальний контекст трансформованої моделі бізнес комунікаціі та окреслювати вектори її змін.
- Удосконалити навички підготовки до телефонних дзвінків, розуміти структуру дзвінка, перший дзвінок, неочікуваний дзвінок, активне слухання, робота в умовах технічних неполадок.
- Засвоєння телефонних кліше, активного словнику та типових граматичних структур.
- Спонукати робити правильний вибір згідно з комунікативною поведінкою, припустимою в кожній окремій ситуації.
- Навчити правилам успішного спілкування для досягнення мети в сучасному суспільстві, яке постійно змінюється.
- Ознайомлення студентів з сучасними напрямками розвитку психолінгвістичної науки.
- З’ясувати особливості функціонування мовних механізмів, моделей презентацій та представлення різного роду інформації.
- Підготувати студентів до подальшого самостійного удосконалення рівня комунікативної компетенції у даному виді інтерактивного спілкування.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
· телефонні кліше, активний словник та типові граматичні структури, що використовуються у телефонній бізнес-комунікації;
· структуру телефонного дзвінка та етапи його підготовки;
· правила телефонного етикету;
· основні актуальні теми ділового світу;
• структуру та головні риси ефективної презентації;
• особливості невербальної поведінки;
• техніки та методи психологічного впливу на цільову аудиторію;
• особливості метакогнітивних структур та феномен мовної особистості;
вміти:
- ініціювати та приймати телефонні дзвінки;
- відповісти на неочікуваний дзвінок;
- правильно відправляти, приймати та занотовувати повідомлення;
- спілкуватися в умовах технічних неполадок;
- досягати згоди та призначати зустрічі по телефону;
- приймати скарги по телефону та утримувати позитивний тон розмови;
- приймати участь у телеконференціях, дебатах;
- володіти навичками для написання ділової презентаціі та особливостями її представлення;
- правильно представити себе та раціонально організувати вступ презентації та її заключну частину, які є її найголовнішими елементами;
- обирати та змінювати стиль, від розмовного та писемного і навпаки;
- розробляти та використовувати наочність, power-point для надання вагомості предмету презентації;
- правильно реагувати на різні типи запитань та використовувати адекватні методи психологічного впливу на цільову аудиторію.
- розрізняти неправильну модель спілкування, аналізувати її та вносити корективи;
- здійснювати професійне оцінювання будь-якої ділової презентації стосовно її структури, способів її представлення, артикуляційних характеристик мовлення, експресивності, правильність обраного стилю, мовних кліше, та засобів підсилення висловлювання, контакту із аудиторією, невербального мовлення та використання наочних засобів.
Код та найменування спеціальності: 035.04. Філологія. Германські мови та літератури( переклад включно)
Спеціалізація: Мовний менеджмент бізнесу та туризму.
Рівень вищої освіти: другий ( магістерський)
Форма навчання: