Унесення змін до Закону «Про освіту», а також затвердження Державного стандарту початкової освіти зумовило зміну векторів не лише в самому освітньому процесі початкової школи, а й трансформацію основних засад професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.
Оскільки
основою метою мовно-літературної освітньої галузі початкової школи є
формування в школярів навичок читання й письма, розвиток комунікативних
умінь,
пізнавальних здібностей, а також спілкування українською мовою в різних
комунікативних ситуаціях, у типовій освітній програмі
визначено такі змістові лінії: «Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо
письмово»,
«Читаємо», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовні явища». А тому процес
фахового становлення студентів спеціальності «Початкова освіта»
(майбутніх
учителів початкової школи) передбачає оволодіння відомостями про
методику
викладання української мови і літератури згідно з вимогами НУШ (Нової
української школи), зокрема на засадах урахування особистісних потреб
школярів
початкової школи, розвитку їхніх інтелектуальних, творчих здібностей;
формуючи
в них комунікативну, дослідницьку, культурну компетентності.
Код та найменування спеціальності:
013 Початкова освіта
Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський)
Форма навчання:
Денна
- Викладач: Руда Оксана Олександрівна
- Викладач: Столяр Зоя