Унесення змін до Закону «Про освіту», а також затвердження Державного стандарту початкової освіти зумовило зміну векторів не лише в самому освітньому процесі початкової школи, а й трансформацію  основних засад професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.

Оскільки основою метою мовно-літературної освітньої галузі початкової школи є формування в школярів навичок читання й письма, розвиток комунікативних умінь, пізнавальних здібностей, а також спілкування українською мовою в різних комунікативних ситуаціях, у типовій освітній програмі визначено такі змістові лінії: «Взаємодіємо усно», «Взаємодіємо письмово», «Читаємо», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовні явища». А тому процес фахового становлення студентів спеціальності «Початкова освіта» (майбутніх учителів початкової школи) передбачає оволодіння відомостями про методику викладання української мови і літератури згідно з вимогами НУШ (Нової української школи), зокрема на засадах урахування особистісних потреб школярів початкової школи, розвитку їхніх інтелектуальних, творчих здібностей; формуючи в них комунікативну, дослідницьку, культурну компетентності.

Код та найменування спеціальності: 

  • 013 Початкова освіта

Рівень вищої освіти: Перший (бакалаврський)

Форма навчання: 

    • Денна